donderdag 22 juli 2010

Foto's vakantie Griekenland



















7 opmerkingen:

  1. Wat verschrikkelijk mooi, vrijwel alles wat ik hier heb gezien spreekt mij aan.

    Daarbij nog een vraag.. Heb jij op de Baai gewoond... een paar jaren geleden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, klopt. :)
    Wie ben jij dan?

    Bedankt voor je leuke reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken je werk, zo heb ik je gevonden... Ik heb wel eens je werk ingescand toen jij dat thuis niet kon... Denk je te weten wie ik ben? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb geen flauw idee eigenlijk. Woonde je ook in de Baai?

    Ik ben erg nieuwsgierig. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo goed...? :) (zie de naam waarmee ik reageer) Wellicht niet de 1e persoon waar je aan had gedacht?

    BeantwoordenVerwijderen